V uplynulém školním roce se škola zaměřila na rozvoj sebehodnocení u žáků. Důvodem bylo rozhodnutí přenášet více zodpovědnosti za učení z učitele na žáky, které by vedlo k vyšší motivovanosti žáků. Učitelé začali cíleně zařazovat činnosti, kde zpětná vazba přirozeně vyplyne, jako jsou různé praktické experimenty, měření, modelování, laboratorní pokusy apod. Zaměřili se na tvorbu a nakoupení takových pomůcek a učebních materiálů, kde žáci získají zpětnou vazbu přímo z výsledku své práce bez zásahu učitele. Žáci si rovněž mohou ve škole i z domova sami otestovat své znalosti pomocí on-line testů, a tak zjišťují, do jaké míry porozuměli dané problematice. Na konci každého učebního bloku si učitelé vyhrazují dostatek času na reflexi a vyhodnocení učení samotnými dětmi. Učitelé rovněž zkoušejí používat koučovací přístup, při němž vedou cílenými otázkami žákovu sebereflexi. Hodnocení práce žáků učitelem se minimalizovalo; pravidlem je, že hodnocení musí předcházet přesný a úplný popis práce žáka, ze kterého hodnocení vychází. Zásadní změna hodnocení ve škole přinesla větší pozornost učitelů na to, co se dětem daří a na čem mohou stavět, než kde udělaly chybu.